čtvrtek 1. září 2016

SCRAPYLIFE PL STORY - MÉ OSOBNÍ / MY PERSONAL

A jsme tu opět se Scrapylife PL STORY zpátky po prázninách a spolu s námi i nové téma!  Tentokrát je tématem MÉ OSOBNÍ / MY PERSONAL. 









Často si vzpomínám na věci, které jsem dělala jako malá a jedna z věcí byla, že jsem v mamčině kabelce nosila i své věci (hračky a jiné poklady), stejně tak jako to teď dělá můj syn. Spolu s tím si i vybavuji co všechno ostatní tam mamka měla a tak jsem jednou na dětském hřišti dostala nápad na toto téma... 

Toto téma můžete zpracovat jakkoliv, ať už využijete svou kabelku, batoh nebo obsah své osobní zásuvky atd.

Vím, že mnoha lidem se může toto osobní téma zdát tak trochu nepříjemné, ale udělejte si ho klidně i jen sama pro sebe. Mě se obsah kabelky v průběhu života několikrát změnil a vím, že bych ted byla ráda, kdybych měla srovnání. Bohužel nemám, ale nikdy není pozdě... 
Uvidíte, že jednou budete ráda, že o tom máte záznam.   

Nechte se inspirovat a pokud máte chuť, přidejte se k nám tento měsíc a zkuste i vyhrát...

Téma „Scrapylife PL Story září“:   MÉ OSOBNÍ / MY PERSONAL











Pro ty, co nevědí, co SCRAPYLIFE PL STORY je - vždy se jedná o předem určené téma, které budete muset zpracovat do svého Project Life alba. Cílem SCRAPYLIFE PL STORY je zkusit si vytvořit něco jiného než „jen“ klasické zachycení vašeho týdne či nějaké slavnostní události. 

Zpracujte stranu Vašeho PL alba a použijte vlastní či kupované PL kartičky. Celá stránka (či více) musí korespondovat s tématem této Scrapylife PL STORY, ne jen jedna kartička s informací!

--- 

Podmínka: 
Projekt musí být vytvořen speciálně pro SCRAPYLIFE PL STORY v daném měsíci
Postup je jednoduchý:
1.       Každý 1. den v měsíci vyhlásíme téma Scrapylife PL Story
2.       Zpracování je jen na vás, jestli tématu věnujete jednu celou stránku (minimum) či více; nebo zda se to bude týkat vás nebo někoho jiného
3.       Vyfoťte své dílo a zašlete nám ho na e-mail info@scrapylife.cz – do předmětu napište Scrapylife PL Story „měsíc
4.       Své příspěvky zasílejte od 1. do posledního dne (do 8:00 ráno) v měsíci, kterého se SCRAPYLIFE PL STORY týká
Vyhlášení vítěze:
Všechny SCRAPYLIFE PL STORY příspěvky budou během daného měsíce vystaveny a poslední den v měsíci ve 20:00 vyhlásíme vítěze, který bude losován pomocí Random.Org
Výhra:
200,- Kč poukaz na nákup do Scrapylife e-shopu a překvapení ze Scrapylife Novinek
---

Máte nějaké dotazy, potřebujete si něco ujasnit? Napište nám na info@scrapylife.cz, rádi pomůžeme.

Těšíme se na vaše příspěvky,

Charlotta


10 komentářů:

  1. Uf, teda to abych provětrala kabelku ;). Krásná stránka a nejvíc se mi líbí, jak máš všechny nezbytné věci hezky barevně sladěné. Něco už mě napadá a aspoň si po prázdninách nafotím i něco jiného než přírodu a H :). Těším se na konec měsíce.

    OdpovědětVymazat
  2. děkuji Ajko, to ladění barev je fakt náhoda! Sama jsem byla překvapena :-) A už se také těším na všechny příspěvky co dorazí!

    OdpovědětVymazat
  3. Super!!! Škoda, že v kabelce většinou nosím bordel :D ... ale nééé, něco zkusím vyplodit ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Hned prvního letím kouknout jestli je dáno téma a čučím. Včera jsem si totiž udělala pořádek v kabelce a teda čučela jsem, kolik nesmyslů mi tam přistálo od mých dětí :-) Super téma. Doufám, že stihnu zpracovat. Líbí se mi Charlottko ta jedna velká rozřízlá fotka - asi okopíruju nápad. (Verča S.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no tak to je tedy telepatie :-) Veru, kopíruj co hrdlo ráčí, to je naprosto v pořádku. U mě to vzniklo náhodou, neměla jsem lepší kapsu. Nakonec jsem koukala, že to docela jde :-)

      Vymazat
  5. Super, prima příležitost k úklidu v kabelce. ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. nádhera :-D už sa teším, ako budem fotiť plienky :-D tie mi vždy zaberajú aspoň polovicu mojej kabely (keďže o kabelke sa hovoriť nedá :-D )

    OdpovědětVymazat