pátek 30. září 2016

Odpolední zábava


Pátek je tu! A s ním i můj příspěvek. Jak všichni víte z mých předchozích příspěvků, začátek června patřil naší dovolené na Vysočině. Kromě toho, že jsme jezdili po výletech, užívali jsme si také na chatě. A jak? To se můžete podívat níže.






Pro tuto dvojstranu jsem si zvolila kapsy designu A a kartičky z core kitu Currently od Becky Higgins.
Na úvodní kartičku první kapsy jsem použila papírové výřezy (Die-Cut Shapes) ze stejné kolekce jako jsou kartičky.

Na některé fotky jsem použila transparentní samolepky.

Jednu fotografii jsem dozdobila puffy srdíčky (Baxter Tiny Shapes Puffy Stickers)

Na poslední fotografii první stránky jsem využila rámeček. Ten je myslím z kolekce Open Book Chipboards Frames. Chtěla jsem dát vyniknout tomu, co na fotografii je. V tomto případě bublina z bublifuku.

I na druhé straně jsou použity již zmíněné papírové výřezy.

Na závěr jsem pak použila  na jednu kartičku černou samolepící abecedu od Doodlebug Design.


Když to tak vidím, hned bych jela znova. Bylo to tam super!
Vám všem, co jste se dostali až sem, na konec přeji krásný víkend a v pátek opět zde.
Petra



3 komentáře: