pátek 21. února 2020

Project Life Week 40/2019



V posledních mých mnoha příspěvcích vám představuji týdny z minulého roku. Je to dohánění mého mini skluzu :-)

Dnes vám představím čtyřicátý týden a  opět kartičky z kolekce  Project 52 Rad Core Kit (Becky Higgins).
Vše  jsem vložila do PL kapes typu A  (Becky Higgins). 

Titulku jsem vytvořila tak, že jsem na kartičku s potiskem označení týdne "40 week forty" kolekce Project 52 Fresh Core Kit roller razítkem natiskla datumy  a nalepila moje oblíbené Phrase (slova) samolepky. Tyto samolepky mám ráda, protože v mnoha případech skvěle svým výnamem doplňují některé mé/naše pocity. 

Když se tak na tuto dvoustranu dívám, zjišťuji, že jsem vlastně udělala další bílo/tyrkysovou variantu. Je evidentní, že mám ty barvy ráda :-D Všechny s kartiček jsem doplnila i o další Phrase (slova) samolepky.


V tomto týdnu zemřel KG a tak jsem tuto událost chtěla mít zaznamenanou ve svém Project Life albu. Součástí sady kartiček Project 52 Rad Core Kit (Becky Higgins) je i kartička s motivem desky a tak se mi i hodila k využití. 


To je pro dnešní den vše a přeji hezký víkend,

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat