středa 5. února 2020

Project Life Week 37/2019

Zdravím vás při pátku a hned takto svěže a zvesela oranžovo/tyrkysovou barvou.  Je vidět, že je to prostě ještě letní dvoustrana. Sice jsem ji tvořila v zimě, ale evidentně na mě mají ty fotky vlv. 

Na tento týden jsem si vybrala kartičky z kolekce  Project 52 Rad Core Kit a fotky jsem vložila do PL kapes typu A  (Becky Higgins). Mimo jiné jako jsou nůžky a lepidlo, jsem si k ruce vzala kruhovou raznici. Není potřeba, může se vystřihovat i ručně, ale já jsem hrozná patla a nenačrtnu ani rovnou čáru. Takže asi tak... :-)


Na předem natištěnou titulní kartičku z kolekce Project 52 Rad Core Kit jsem nalepila část kartičky s označení 37.týdne ze sady Project 52 Fresh Core Kit. Z jiné kartičky z kolekce Project 52 Rad Core Kit jsem kruhovou raznicí vysekla její část a doplnila předem natištěný bílý text samolepící ABC v oranžové barvě. Jak můžete vidět, chyběla mi písmenka "E", a tak jsem použila číslice "3". 


Obdobná situace s chybějícími písmenky se opakovala na vícero místech v tomto týdnu a tak jsem samolepící ABC v oranžové barvě nakombinovala s Puffy (měkkými) samolepkami. Je jich neskutečný výběr, ale já si vybrala z dalších zbytků, které ve svých zásobách mám.





Další ukázka kruhů vyseknutých z kartiček z kolekce Project 52 Rad Core Kit

A všude mi opět chybí vhodná písmena, která jsem nahrazovala, tak jak jsem výše popisovala. 


Na poslední fotce můžete vidět část našeho Scrapylife týmu - Kája, Ajka a Bára. Jaru bohužel chybí. Co já bych si bez vás holky počala. Děkuju, že jsme...

Přeji hezký týden,

Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat