pátek 25. října 2019

Project Life Week 30/2019


Jak je vidět, oblíbila jsem si novinkovou kolekci OFFICE HOURS. Dnes ji narozdíl od minulého týdne, budu přidávat v jednom tónu a doplňovat výstřižky z krásných papírů Office Hours Paper Pad 6x6
Původně jsem měla připravené i  ozdoby ze sady výřezů Office Hours Die-Cuts, ale nakonec jsem si vystačila jen s již  výše zmíněnými výstřižky jednoho z papírů Office Hours Paper Pad 6x6 a pár samolepkami z téže kolekce

Fotky, papíry a ozdoby jsem vložila do PL kapes typu A  (Becky Higgins). 

Titulní kartičku s označením týdne z kolekce Project 52 Fresh Core Kit jsem ořízla a nalepila na kartičku z papíru Office Hours Paper Pad 6x6 o velikosti 4x6 inch. Nakonec jsem nalepila ještě čtyři vystřižené motivy z jednoho z papírů Office Hours Paper Pad 6x6. Pomocí roller razítka jsem natiskla datumy a pomocí jného roller raztka jsem natiskla nápis "TENTO TYDEN". Na výřez s číslem týdne jsem ještě nalepila kousek "ala washi pásky", abych sjednotila vzhled s ostatními výřezy.


Na dalších fotografiích můžete vidět pořád vše dokola. Výřezy, výřezy a zase výřezy, pár nápisů pomocá ABC roller razítka a opět výřezy a zase výřezy. Dnes to o ničem jiném není. 

Jednoduché, rychlé a žádné extrémní zdobení. To u mě bohužel nenajdete. Ne, že by se mi to nelíbilo, ale já to prostě neumím, jako třeba Kája, která nám ve středu předvedla dvě nádherné stránky

Ještě jsem zapomněla napsat, že na některé vystřižené designy jsem použila 3D oboustrannou puffy samolepku

Je vidět, že ikdyž je tato kolekce na první pohled s kancelářskou tématikou, není nutné ji s tímto tématem spojovat. :-)



Přeji krásný týden a děkuji za pozornost,

Charlotta


1 komentář:

  1. Máš to krásný, měla jsem za to, že této kolekci odolám, ale to nejde :) Mireček vypadá úplně jako golfový hráč z PGA Tour.

    OdpovědětVymazat