středa 16. října 2019

Project life album - 20/2019


Dneska vám ukáži zatím nejdivnější letošní stránku, ale až v prostřední části článku. Nechci vás poděsit hned na začátku. Také jsem se opět neplánovaně naladila na Jarušku a použila oranžovou kartičku.










Začnu tedy tou povedenější stránkou. Rozložení kartiček je nejzákladnější typ a to A. K tomu jsem přidala kartičky z kolekce Currently a trochu jsem si i zatrhala :). Seříznutím jsem se zbavila zaoblených rohů.

Omlouvám se za malé rozlišení, nevím, kde se stala chyba.

První dvě kartičky jsou od zbytku stránky oddělené přidáním oné oranžové barvy. Rozhodla o tom barva diplomu. Roztrhla jsem dvě velké kartičky a nalepila je ze tří stran na bílý podklad. Vznikla mi tak kapsička na fotku. Nápis je z abeced od Pinkfresh a to The Mix No. 2 a Office Hours. To vše jsem ještě doplnila hvězdičkami The Mix No.2 a frází ze sešítku Small Talk.


Na dalších kartičkách jsem dle potřeby vrstvila a dál trhala.  Šedivé a hnědé kartičky této kolekce jsou úžasné. Opět jsem nalepila pár frází a hvězdiček.


Musím napsat, že z této stránky mám radost a dolní kartičky jsou pro mě to pravé. Velkou šedou kartičku jsem roztrhla a nalepila roztrženou i seřízlou část na bílý podklad. Pak stačilo přidat abecedu The Mix No. 2 a samolepku s hvězdičkou od Ali Edwards a krásná kartička byla hotová.

U další kartičky jsem se držela stejného barevného tónu, ale přidala i trochu z předchozích barev. Kartičky jsem si natrhala a překryla přes sebe pod fotku. Pak stačilo přidat šedou abecedu a hvězdičky.



Teď vám ukáži druhou stránku, kde jsem použila až moc fotek a nápisů z různých abeced. Na druhou stranu je na ní i pár věcí, které se mi povedly.
Kartičky jsem si udělala z papírů kolekce Boys Fort a většina jich je odklápěcích. Základní rozvržení stránky je typ P, proč základní uvidíte hned při prvním pohledu na stránku.

Až při psaní článku mi došlo, že obě stránky jsou spojené použitím šedé barvy. Žádná z použitých abeced není od Pinkfresh, což mě překvapuje. Ale na druhou stranu jsou všechny ke kolekcím od Pink Paislee. Při skládání nápisů mi chybělo písmenko A, nahradila jsem ho tedy všude u bílé abecedy Pick Me Up písmenkem V.


Papíry jsou oboustranné, abych mohla přidat text, použila jsem kancelářský papír. Pomocí čar jsem ho oddělila od pozadí a líbí se mi, že původní vzor je stále trochu vidět (to by u klasického scrap papíru nešlo). Pokud přidávám text na vzorované kartičky nebo papíry, tak si ho vytisknu.

A tady je přehlídka abeced, jak jsem psala, trochu se mi to vymklo z rukou. Nejnovější je s motivem dřeva Again&Again, modrá je Pick Me Up a pudrová je Whimsical. Fotky z jedné akce jsem od ostatních oddělila použitím jiného papíru.


Teď vám ukáži to, co se mi povedlo. Je to umístění fotky velikosti 6x4 na stránku, kde jsou kapsičky na kartičky velikosti 4x4. Z bílé scrapbookové čtvrtky jsem si uřízla čtverec 8x8 a přeložila ho. Nechala jsem si místo na bílé okraje, což se mi moc líbí a zároveň je to další oddělení kartiček od ostatních.

Z mých restů vám dnes ukáži stránku v TN notýsku s Knižní výzvou 2017. Když jsem použila abecedu Again&Again, tak jsem si řekla, proč nepoužít i 6x8 papíry z této kolekce. Opět jsem jednou trhla a stránka byla hotová, tedy skoro.

Nevím proč to dělám, ale papíry, které si neumím představit v PLku, tak je lepím právě do notýsku. Přesně to je i případ můr. Opět jsem si nechala mezi papíry prostor na zasunutí kartičky s textem. Můří papír pod fotkou jsem si ještě orámovala, abych ho trochu vylepšila.


Pro dnešek je to vše. Co myslíte, byla to velká divočina?
Pokud budete mít čas a chuť, určitě se setkáme v sobotu na Meet papíru. Já se těším moc :).

Přeji hezké tvoření.

Ajka




Žádné komentáře:

Okomentovat