středa 29. listopadu 2017

Project life album 2017 - Jahodová sezóna

S dalším týdnem je tu další má stránka a já se posouvám dál v albu :). Od minulého článku jsem trochu zesvětlila kartičky, ale použila jsem výraznou oranžovou barvu. Moc často ji nepoužívám, tedy asi nikdy :).



Použila jsem kapsu v klasickém rozvržení designu A. K dostání třeba zde. Krom fotek jsem ji vyplnila kartičkami z Value kitu od Cathy Zielske. Jsou spíše světlé a ta modrá má krásný odstín.

K fotkám jsem se snažila vybírat kartičky tak, abych je plně využila. Aby mi nesloužily jen jako podklad, ale mohla jsem využít i použitý text a místo na psaní.


Z jedné kartičky jsem vystřihla nadpis, který mi přišel výstižný a udělala si z něj vlaječku. Použitý font mi připomněl razítkovací abecedu od Kelly Purkey Outline Letters a hned ji použila na několika dalších kartičkách. Na zdobení jsem si vzala roztomilé enamelkové hvězdičky Felix enamel a srdíčka s tečkami z velkého platíčka Mix No. 1. Vybírala jsem si na světlé kartičky červené a na barevné naopak bílé.


Razítkovala jsem modrým Dye inkoustem a černým StazOnem. Text jsem psala hlavně do bílých proužků. Nerada píšu do barevných částí kartiček, příjde mi, že text pak zanikne. Zde by to ještě šlo. Nejhorší jsou pro mě vzorované papíry. Není tato kombinace bílé, mordé a červené úžasná?


Původně jsem chtěla napsat, že jsem si opět vystačila bez bílého papíru, ale to není pravda. Udělala jsem si totiž úvodní kartičku právě z něj. Zrovna při tvorbě stránky jsem neměla doma červený inkoust, ale pomohla jsem si červenou abecedou od Daily Flash Rhubarb a hned na vedlejší kartičce použila její bílou verzi Meringue.


Občas se stane, že původní nápad není ten ideální. Naštěstí v papírovém tvoření se dá vše poměrně lehce napravit.


Toto je původní verze, která se mi nelíbila. Stačilo si odměřit proužky bílého papíru a přelepit narazítkovaný text.

Opět jsem lepila přímo na plastovou kapsu. Neměla jsem zase tolik textu nebo fotku na to, abych použila odklápěcí kapsičku a navíc jsem zjistila, že mám všechny rozměry krom 4x6. Proto jsem si vytvořila takovouto papírovou kapsu. Díky tomuto lepení není pro mě ani zadní strana plastové kapsy omezující.


Stačily mi proužky papíru a oboustranná lepící páska. Zužitkuji i malinké papírky ;).


To je vše o této stránce :). Další bude trochu jiná a sama jsem na ní zvědavá. Plánuji použít kolekci kartiček a ozdob Currently. Oranžovou nechám zase nějakou dobu spát.

Ať se vám krásně tvoří.

Ajka


Žádné komentáře:

Okomentovat