středa 8. listopadu 2017

Jak jsem rozstříhala fotky

Minulý týden jsem se vrátila z Itálie a dneska pro vás mám stránku z Benátek. Po dlouhé době jsem fotky na výšku nedělala malé, aby se vešly do kapes 3*4, ale nechala jsem je v původní velikosti a pohrála si s jejich umístěním na stránce. Myslím, že tím v mém albu vzniklo něco úplně nového a neokoukaného :)



Jako vždy jsem použila kapsy typu A a fotky doplnila neutrálními kartičkami od Amy Tangerine z mini kitu Plus One. Úvodní kartičku jsem tentokrát vynechala a dala místo ní fotku benátského street artu. Myslím, že skvěle vystihuje, o čem celá dvoustrana bude.


Fotky orientované na výšku jsem rozčtvrtila, abych si později uvědomila, že jsem horní polovinu mohla nechat v kuse. No nevadí, chybami se člověk učí. Jednotlivé maličké kousky jsem pak nalepila na bílou čtvrtku tak, aby fotka vycházela alespoň trochu na střed a jednotlivé díly na sebe navazovaly. Nepovedlo se mi to úplně, jak bych chtěla, ale na první pokus asi dobré.


Malé kartičky jsem pomocí modré abecedy Doodlebug swimming pool doplnila o nápisy. Kartičky mi tak pěkně ladí s barvou moře a chodníků :). Jak jste si mohli všimnout, ani tentokrát jsem fotky nepodlepovala, opět mi bylo líto je ořezávat. A kupodivu se mi výsledek líbí, možná si dám s rámečky do konce roku pokoj :).


A co vy, stříháte do fotek? :)

K.


Žádné komentáře:

Okomentovat