pátek 7. listopadu 2014

Project life - WEEK 32/2014


Při pátku jsem si pro Vás připravila trochu inspirace na víkendové tvoření.

K vytvoření 32. týdne mého Project Life alba jsem použila kartičky z novinkové sady LOVELY Mini Kit Project Life® Becky Higgins. Celá tato kolekce má nádherné syté, ale tlumené odstíny. Některé kartičky jsou doplněny o zlaté akcenty a jiné o embossování (vytlačované tvary a písmo).



Na titulní kartičce můžete vidět celou barevnou škálu tohoto LOVELY Mini Kit Project Life® Becky Higgins. Doplnila jsem jen dvě papírové etiket (Studio Calico digital) - na jednu z nich jsem nalepila označení týdne pomocí samolepící vellumové abecedy Wanderlust Sticker Book ABC (Studio Calico) a na druhou natiskla datum Roller Date Stamp (Becky Higgins od Heidi Swapp). Jako poslední jsem nalepila puffy sticker - měkkou samolepku ve tvaru kosočtverce (Studio Calico).



Kartička vlevo je jedna z mnoha embossovaných (vytlačované srdíčko) kartiček této sady, na kterou jsem doplnila zlaté propisotové, ozubené kolečko a banner "Stay true" (oboje Studio Calico).
Na duhou již předtištěnou kartičku jsem doplnila koláž fotografií vytvořenou pomocí mobilní aplikace Pic Jointer a následně vytiskla na tiskárně Canon Selphy CP900. Následně jsem doplnila zlatý propisot ve tvaru šipky a puffy sticker (Studio Calico).


Bohužel nejde z fotografie rozpoznat, ale toto je další z krásných embossovaných (vytlačovaný text) kartiček, kterou jsem doplnila o zlatý propisot ve tvaru fotoaparátu (Studio Calico) a samolepící enamel tečku.


Tentokrát embossovaná (vytlačovaný text) kartička o velikosti 4'x6' na kterou jsem pomocí sešívačky připevnila sponku na papír (Tchibo) a dolů přidala zlatý propisot ve tvaru srdíčka (Studio Calico).


Jak jsem již psala v úvodu, kartičky této kolekce obsahují i zlaté akcenty - na jednu z takových kartiček jsem nalepila fotografii s bílým rámečkem a přidala papírový banner s textem.


Kartička vlevo je přesně tak jak ji najdete v sadě LOVELY Mini Kit Project Life® Becky Higgins, nic jsem nedoplňovala.
Na druhou předem potištěnou kartičku jsem nalepila fotografii a puffy sticker (Studio Calico).


Opět nalepená koláž (tentokrát za pomoci tiskárny Canon Selphy CP900) fotografií na předem potištěnou kartičku, doplněná o zlatý propisot ve tvaru kolečka s letadlem a růžový propisot "REMEMBER" (Studio Calico).

Máte také svůj project life či jiný papírový projekt o který se s námi chcete podělit a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz ?

Kontaktujte nás na info@scrapylife.cz


Hezký den,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat