pátek 21. listopadu 2014

Magnolia - Tilda a sob

Dnešní příspěvek do kategorie Cardmaking zpracovala Adéla, která vytvořila přáníčko s Magnolia razítkem Tilda a sob (Tilda with Little Rudolph)



Krásný den milé tvořilky !
Byla jsem požádána, abych popsala výrobu svého přání ve stylu "Clean and simple".


Na toto přání jsem použila:
- základ přání
- razítko s motivem
- razítko s vánočním textem
- inkoust StazOn
- barevný inkoust na text
- inkoustové polštářky Distress (Vintage photo, Fired brick, Barn door)
- tenké štětečky
- kelímek s vodou
- razítkovací bloček
- akvarelovou čtvrtku
- perličky nebo kamínky
- 3D čtverečky
Samotná výroba přání je jednoduchá. Nejprve si otisknu razítko s motivem na akvarelovou čtvrtku. Použila své oblíbené razítko Tilda with little Rudolph. Teď přichází asi ta nejhorší fáze a to obstřihnutí motivu. Na razítkovací bloček si otisknu jednotlivé polštářky Distress. Na obličej jsem použila Vintage photo. Tenčím štětcem si namaluji linku u okraje obličeje. Vždy si namaluji jen kousek, aby barva nezaschla, pak by se těžko rozmývala. Poté druhý štěteček namočím do vody, je dobré si přebytečnou vodu utřít do papírové utěrky. A pomalu krouživými pohyby tenkou čáru roztírám směrem do středu obličeje. Stejně vybarvuji ruce, nohy i soba. Vlasy jsem vybarvila pouze odstínem Vintage photo. Když barva zaschla tak jsem ztmavila některá místa stejným odstínem. Silnějším štětcem jsem tmavší barvu rozmyla do ztracena. Základ oblečení tvoří barva Fired brick. Po uschnutí jsem použila odstín Barn door, který jsem opět rozmyla. Obrázek jsem nechala uschnout. Mezitím jsem si nachystala základ přání. Natiskla jsem si text červeným inkoustem a nalepila kamínky. Nakonec jsem Tildu nalepila na základ přání pomocí 3D čtverečků.


Doufám, že se vám článek líbil a přeji pěkné tvoření.
Adéla


Děkujeme Adélo za krásné zpracování.

Máte také svůj project life či jiný papírový projekt o který se s námi chcete podělit a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz?

Kontaktujte nás na info@scrapylife.cz

Hezký den,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat