středa 29. října 2014

Project life - WEEK 31/2014


Je již na první pohled patrné, že zpracování tohoto týdne je tak trochu jiné - pravá strana je zkrácena o jeden sloupec kapes. Důvodem je, že tento týden si zasloužil více stran, které Vám představím na konci tohoto příspěvku.


Jako základ jsem použila mé stále asi neoblíbenější kartičky ze sady Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins. Na dozdobení jsem zvolila zlaté kartonové ozdoby Stars Gold Chipboard Shapes a Cameras Gold Chipboard Shapes (Studio Calico), vellumové ozdoby Die Cut Vellum Shapes (Studio Calico), průhledné samolepky Sheer Stickers Project Life®
(Becky Higgins od Heidi Swapp) a mnou často používané etikety (digital Studio Calico).


Jednoduše zpracovaná kartička ze sady Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins na kterou jsem nalepila čtyři fotografie s bílým rámečkem, doplnila zlatou kartonovou ozdobu fotoaparátu Cameras Gold Chipboard Shapes (Studio Calico), a oranžovou etiketu (digital Studio Calico) na kterou jsem napsala doprovodný text.


Titulní kartičku jsem tentokrát vytvořila v menší velikosti 3'x4' na kterou jsem nalepila vystřiženou část jiné kartičky "THIS WEEK" a doplnila zlaté kartonové hvězdičky Stars Gold Chipboard Shapes (Studio Calico), číslo "31" a šedou etiketu (digital Studio Calico). Na etiketu jsem natiskla datum pomocí razítka Roller Date Stamp (Becky Higgins od Heidi Swapp) a nalepila malou vellumovou samolepku "*" Sheer Stickers Project Life® (Becky Higgins od Heidi Swapp).


Tato kartička je vlastně fotografie vytištěná pomocí tiskárny Canon Selphy CP900, kdy jsem rohy "zakulatila" pomocí Corner Rounder Punch Project Life® Becky Higgins a jen doplnila zlaté kartonové srdíčko Hearts Gold Chipboard Shapes (Studio Calico) - bohužel se už nevyrábí a dvě etikety (digital Studio Calico). Na jednu z těchto etiket jsem nalepila vellumovou samolepku s textem Sheer Stickers Project Life® (Becky Higgins od Heidi Swapp).


Další kartička z kolekce Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins na kterou jsem nalepila tři fotografie s bílým rámečkem, doplnila zlatou kartonovou ozdobu fotoaparátu a hvězdičky (Studio Calico). Vellumovou ozdobu "A+" Die Cut Vellum Shapes (Studio Calico), kterou jsem přišila pomocí sešívačky a průhledné samolepky Sheer Stickers Project Life® (Becky Higgins od Heidi Swapp). Na označení měsíce jsem opět použila razítko Roller Date Stamp (Becky Higgins od Heidi Swapp).




Tyto dvě stránky jsou přídavkem k tomuto týdnu. Jedná se o plánky daných míst, kam jsem nalepila mini fotografie, které přibližují zážitky, které jsme tam prožili. Plánky jsem následně do jednotlivých kapes rozřezala.



Máte také svůj project life či jiný papírový projekt o který se s námi chcete podělit a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz ?

Kontaktujte nás na info@scrapylife.cz


Hezký den,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat