pondělí 13. října 2014

Project life - WEEK 30/2014

Dnes vám představím zpracování project life 30. týdne na který jsem použila Gold Foil a Color Magic Value Kit. Tyto sady vytvořila Heidi Swapp pro Project Life® Becky Higgins.

Vzhledem k tomu, že je v tomto týdnu poměrně dost zlaté barvy vše ostatní jsem zvolila v jemnějším rázu.




Na titulní kartičku jsem přidala jen chipboard (kartonový výsek) s datumem a na označení týdne jsem použila má oblíbená samolepící vellumová písmenka ze sady Wanderlust Sticker Book ABC (Studio Calico).


Vlevo je kartička ze sady Gold Foil Value Kit, kterou jsem doplnila pouze o růžové chipboardové srdíčko z téže sady.
Vpravo je srdce z hrubé látky již předem nalepené na kartonu z kolekce Color Magic Value Kit. Ikdyž se dá různě barvit já jsem ho nechala přírodní a jen nalepila chipboardovou ozdobu "XOXO" z Gold Foil Value Kit.


Pravá kartička je klasická strukturovaná čtvrtka ve velikosti 3x4 inch nastříkaná zlatým Color Shine od Heidi Swapp z kolekce Project Life® Becky Higgins na kterou jsem nalepila fotografii s bílým rámečkem.

Další použití zlatého Color Shine od Heidi Swapp z kolekce Project Life® Becky Higgins - tentokrát jsem ho použila na bílé kartičky ze sady Color Magic Value Kit. Většina kartiček z této sady má na sobě výseky a vodoznaky, které po použití jakékoliv barvy vyplynou na povrch.


První kartička má jako vodoznak nápis "Love you" a předvyseknutá srdíčka do kterých jsem propletla chipboardovou šipku a nalepila diamant ze sady Gold Foil Value Kit.


Druhá použitá kartička má jako vodoznak kolečka a předvyseknutý nápis "My heart" vše jsem pak doplnila o chipboard srdíčka a nápis "love" ze sady Gold Foil Value Kit.


Opět další tvar z hrubé látky, který je již předem nalepený na kartonu z kolekce Color Magic Value Kit na který jsem nalepila chipboardové ozdoby ze sady Gold Foil Value Kit.
Druhá kartička je ze sady Gold Foil Value Kit doplněná o chipboardovou ozdobu.


Základ této kartičky je ze sady Gold Foil Value Kit doplněný o fotografii a chipboardové ozdoby.


Poslední detail je kartička ze sady Gold Foil Value Kit s již předem natištěným, zlatým nápisem "adore" doplněná o samolepku ze sady Icons Outline Stickers od Heidi Swapp pro Project Life® Becky Higgins. Tyto samolepky jsou silikonové bez výplně a dají se různě stříhat, ozdobovat atd.

Máte také svůj project life o který se s námi chcete podělit a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz ?
Kontaktujte nás na info@scrapylife.cz

Hezký den,

   Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat