středa 30. března 2022

Velikonoční pozdrav

 

Krásný den,

dnes Vám opět přináším inspiraci na gratulace, tentokrát ty velikonoční. 

Velikonoce jsou již opravdu za dveřmi a tak se to všude hemží zajíčky, kuřátky a vajíčky. Snad Vás tímto článkem trochu navnadím k jarní náladě, když se nám to počasí venku kazí.

 

 

 


Na základ gratulace jsem tentokrát použila sadu na přání i s obálkou. Lze si však jednoduše pomoci i s bílou čtvrtkou u níž si můžete uříznout rozměr přesně takový, jaký Vám vyhovuje. Na obálku pak můžete použít super vychytávku od WeR nebo tento multifuknční nástroj All in One. Papíry barevné jsem tentokrát použila ty, které mi přišly pod ruku a většina z nich je z mé odstřižkové krabice. Takže ani nevím z jaké přesně kolekce jsou, ale podobné najdete u Teresy Colins či Echo Park. Ušáky jsem nakreslila podle ruky a pak jen obtáhla černým fixem pro zvýraznění. Stačilo nalepit bambulku a je hotovo.

 


Na další gratulace jsem zvolila motiv slepičky. Opět jsem zalovila v odstřižkové krabici na papír. Ale krásná sada na jarní tvoření je ta od firmy Craft Consortium, kde se to zvířátky a kytičkami jen hemží. Zajímavá je ale i sada od Pink Paislee Again & Again.

 

 

Z dalších zbytků jsem ještě vystřihla kytičky, přehnula je pomocí rýhovačky a slepila jsem k sobě vždy čtyři kusy s tím, že doprostřed jsem vložila provázek, tak aby šli kytičky zavěsit na větvičku ve váze.

 


A poslední dnešní fotka je jarní zvířecí aranžmá od mého nejmladšího syna, který začal od ledna chodit na keramiku a od té doby se nám plní pokojíček různými výtvory. Doplnil to o zvířátková vajíčka, jež mají stojánek ze stočeného kousku čtvrtky. Ještě bychom chtěli vyzkoušet zdobení trhaným papírem, tak že se pak malé kousky papíru lepí přímo na vajíčko a udělají patchworkový efekt. Tak jsem zvědavá jak to dopadne. Držte nám palce a tvoření zdar!

 

Krásné Velikonoce a příště už bude článek se stránkou z alba! Tedy aspoň v to doufám, že se tiskárna umoudří a bude tisknout fotky ve správném barevném tónu.

J.

 



Žádné komentáře:

Okomentovat