pátek 13. července 2018

Project Life Week 22/2018

Dvacátý druhý týden a už mi jich zbývá dodělat jen pět. Což není tak moc, takže super :-D

Tentokrát mám víc fotografií o velikosti 4x6 inch a tak jsem musela změnit i typ plastových kapes. 


Fotky, kartičky a ozdoby jsem vložila do  plastových kapes typu A (Becky Higgins) a  typu C (Becky Higgins) a titulní kartička je z kolekce Project 52 Fresh Core Kitna kterou jsem nalepila nápis "awesome" Buzz Words samolepky od Heidi Swapp a datum pomocí roller razítka.



Ostatní Project Life kartičky jsou z kolekce KIWI Core kit (Becky Higgins) na které jsem nalepila hvězdičky z  Buzz Words samolepky od Heidi Swapp, nadpisy pomocí samolepící abecedy, datumy a podnadpisy roller razítky.




Růžovou Project Life kartičku z kolekce KIWI Core kit (Becky Higgins) jsem přelepila jinou z té samé kolekce, aby nepůsobila tak tvrdě, přeci jen je tam té růžové na jednom místě hodně. Opět jsem nalepila hvězdičku z  Buzz Words samolepky od Heidi Swapp, nadpis pomocí samolepící abecedy, datum roller razítkem.


Děkuji za pozornost a přeji krásný víkend,

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat