středa 20. června 2018

TRAVELER'S NOTEBOOK - Výlet na Ještěd

Další měsíc za námi. Také vám to přijde, že ten čas prostě letí? Já tomu nemůžu nějak věřit.










Když jsem si o víkendu říkala, co bych tak mohla lepit, zjistila jsem, že tu hromadu vytištěných fotek do PLka nemám nařezanou, natož vytříděnou a tak jsem si mohla "nalepit" něco hodně aktuálního.

První červnový víkend jsme trávili na chalupě u babičky a dědy a jedno odpoledne jsme si udělali výlet na Ještěd. Já tam nebyla takových 18 let, Lukáš ještě víc a Alys? No ta vůbec :)))))



Jako základ jsem použila svůj TN. Papíry jsem použila od Crate paperu z kolekce Wonder. Je to stará kolekce a já bych na ni málem zapomněla a tak jsem použila ji. V paper padu totiž najdete i ozdoby. Jednu visačku mám schválně nepřilepenou, chystám se na ni napsat žurnaling.



Na ozdobení stránečky jsem použila své ozdoby z různých kolekcí. Použila jsem kartonové ozdoby - Jídlo a Jaro, dřevěný foťáček a papírový výsek "výlet" a malý štítek. Nesměla samozřejmě chybět ani moje nejmilovanější abeceda





Video je trošku delší, stránečka v TN mne tedy trochu pozlobila, ale nakonec jsem s výsledkem spokojená :) 





3 komentáře:

  1. Mě se tak ty TN líbííííí a ty je umíš moooc :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Na ten Ještěd by se ti to Déčko náramně hodilo :) Máš to krásný Baru, hlavně ten tvůj materiál je boží. A zajímalo by mne, kolik už si vylepila nejmilovanějších abeced, a co děláš s písmenkama, co ti tam zbydou :)

    OdpovědětVymazat