pátek 27. dubna 2018

Project Life Week 9/2018

Devátý týden tohoto roku jsem ještě neměla zpracovaný a tak jsem ho dělala včera, den před zveřejněním. "Skákání" v albu mi nevadí, vždycky jsem ráda, že ten daný týden prostě jen jednoduše dodělám. 
Před pár dny jsem na e-shopu Scrapylife naskladňovala novinkymezi kterými byly...



...hned dvě krásné kolekce od Pnkfresh Studio - Case of the Blush a Let Your Heart Decide. Z druhé zmíněné jsem si vybrala sadu papírových samolepek a tu se rozhodla použít na bílých kartičkách, které jsem si vytvořila z 12x12 čtvrtky

Titulní kartičku  devátého týdne jsem použila z kolekce Project 52 Fresh Core Kitna kterou jsem na 3D samolepící čtverečky nalepila štítek z již zmíněné sady papírových samolepek. Pak jsem natiskla datumy pomocí roller razítka a přidala další samolepku. 


Na celém týdnu jsem použila pro mě nejznámější metodu opakování - kulaté samolepky podlepené  3D samolepícími čtverečky, doplněné o Phrase samolepky (vše jedna sada z kolekce Let Your Heart Decide)... 


...Když jsem na všech kartičkách 3x4 inch měla nalepeno, narazítkovala jsem barevným inkoustem linky. Pořád tomu něco chybělo a tak jsem zapátrala opět v e-shopu Scrapylife na novinkách a vypátrala razítkovací abecedu (Dear Lizzy).


Aby nebylo toho opakování moc, na dvě kartičky jsem nenalepila kulaté samolepky, ale podélné etikety. Vše ostatní stejné :-)


Další součást té samé sady samolepek z kolekce Let Your Heart Decide) byly i dva krásné nápisy "explorer" a "dreamer". Dvě kartičky o velikosti 4x6 inch si o ně prostě říkaly.  Doplnila jsem Phrase samolepky a linky. 


Nakonec jsem na všech kartičkách udělala rámečky a dopsala chybějící texty. 

Přeji krásný víkend,

Charlotta




Žádné komentáře:

Okomentovat