pátek 26. ledna 2018

Project Life Week 48/2017


V dnešním příspěvku se vrátím do prosince loňského roku. Ano, už jsem vám své 6x8inch album s December Daily na Scrapylife blogu ukazovala a ne jednou. Ale já si ten prosinec musela zpracovat i do svého celoročního Project Life alba o velikosti 12x12inch. Prostě by mi tam chyběl, tak proto. :-)




Na zpracování svých prosincových stránek jsem použila hned dvě kolekce od Pinkfresh Studio. Jednu novinkovou tohoto roku December Days a druhou, která mi zbyla z loňska Oh Joy.

Protože jsem si prosinec zpracovávala až v lednu, věděla jsem jaké a kolik mám fotek a co přesně za materiál chci použít, připravila jsem si dopředu kartičky s čísly, které označují dny v prosinci. 

Z Oh Joy papíru jsem si jednotlivá čísla vystříhla a dle týdnů nalepila nebo sešívačkou připevnila na kartičku z bílé čtvrtky



Na titulní kartičku jsem použila papír z kolekce Oh Joy, na který jsem nalepila čísla jako označení týdne a roller razítkem jsem natiskla datumy. Protože jsem razítkování zvorala, musela jsem si na jiný kousek papíru datumy znovu natisknout a sešívačkou připevnit. Přišlo mi škoda. vyhazovat celou kartičku.



Na některé fotografie jsem použila moje oblíbené Phrase (slova) samolepky z kolekce Oh Joy.


Na kartičky o velikosti 3x4 inch jsem použila ty z kolekce December Days. Pokud se mi, ale žádná nehodila, vytvořila jsem si ji sama bílé čtvrtky na kterou jsem třeba nalepila nápis pomocí  samolepících písmen a doplnila puffy samolepky opět z kolekce December Days.



Vlevo můžete vidět obdobnou kartičku jak jsem popisovala výše a vpravo je jedna z těch, kterou jsem si připravovala dopředu na všechny prosincové týdny.





Děkuji za přečtení a přeji hezký pátek,

Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat