středa 1. listopadu 2017

Project life album 2017 - nejrůžovější stránka



Dnešní příspěvek bude růžový a opět bez kapes. Určitě se jedná o nejrůžovější stránku letošního alba. Kdo by taky odolal skoro povinné fotce rozkvetlé větve? Ano, bílá by byla asi ideálnější.




Podkladový papír je ze sady velkých papírů Midnight, který jsem použila na předchozí stránku. Líbily se mi u ní obě strany, tak proč toho nevyužít. Ani se mi nezdá, že by se barvy navzájem tloukly. Abych si usnadnila práci, tak na hlavní pracovní plochu jsem použila bílý papír.



Na označení měsíce jsem použila třpytivou růžovou abecedu od Heidi Swapp Memory Planner Gold&Pink. Potřebovala jsem něco nevýrazného a myslím, že se mi to povedlo. Ze stejné abecedy jsem použila ještě dvě srdíčka na dalších kartičkách.


Ač se to nezdá, na stránce je použito sedm kartiček (nebo aspoň jejich kousíčků). Při rozhodování o tom, kterou sadu kartiček použiji, jsem využila komentář od Jarči Ef a vybrala si Better Together. Je to pro mě celkem nová kolekce a rozhodně to není zrovna můj styl :). Působí na mě hlavně jako modrá, zelená a pestrá kolekce, ale i tak jsem našla několik růžových kartiček. Zde je vystřižený roh z kartičky 6x4 a líbí se mi, jak trochu vystupuje, ale stránku hezky doplňuje. Text je psaný přímo na podkladovový papír.


Uprostřed stránky mám ořezanou kartičku 3x4, která se sem krásně hodí a je doplněna o srdíčko z abecedy od Heidi Swapp.


Kombinace bílé, černé a růžové mě v albu asi nikdy neomrzí a je jedno, že by měla v albu dominovat modrá. Přes fotku na 4x6 kartičce jsem nalepila výstřižek z jiné kartičky a přidala srdíčko od Heidi Swapp.


Poslední fotku na stránce jsem doplnila o tři kartičky ;). Jednu podkladovou 4x3 a ze dvou jsem vystřihla hlavní části a nalepila jako ozdoby.


To byla má další stránka bez pevného rozdělení. Tvoříte své PL stránky i do nedělených kapes?

Přeji hezký začátek listopadu a ať se vám krásně lepí.

Ajka


Žádné komentáře:

Okomentovat