středa 19. dubna 2017

Project Life stránka, která měla být první ...



Dneska vám ukáži stránku, se kterou jsem původně měla trochu jiné plány. Měla to být první stránka v říjnu. Jenže fotky se mi nehodily do designu A (rozměrově i počtem), tak vznikla dvojstránka v rozvržení kapes typu G.





K fotkám se mi opět hodily kartičky v modré barvě. Tentokrát jsem si je vybrala z Core Kitu September Skies a ponechala jim zakulacené rohy. Slouží jako ozdobný prvek a krásně se doplňují s bílými kartičkami, které mají ostré rohy.





Použila jsem některé nápisy, které jsou přímo na kartičkách a ty ostatní jsem narazítkovala abecedou Smitty's ABCs od Lawn Fawn (má vždy několik malých tiskacích písmenek, což je velká výhoda) a černým StazOnem. Dále jsem používala razítka do diáře Plan On It.



Kromě samotných kartiček jsem zdobila stránku ptáčky ze sady výseků Reset Girl. Nějak se mi slétli vždy dva k sobě. Další ozdobou jsou kartonová srdíčka z kolekce Indigo Hills (když vznikla modrá a vzdušná stránka, tak tu přeci nemohou chybět).




Druhá stránka je také z kartiček kolekce September skies. Tato kolekce je velmi pestrá, co se vzhledu kartiček týče. Styl celé stránky je trochu jiný, než té předchozí. Rozdílnými barvami jsem oddělila fotky z restaurace a z venkovní části resortu.




Fotky jsou trochu tmavší, proto jsem použila světlejší kartičky. Opět se tu opakuje využití oblých rohů, dvojice ptáčků a úžasná srdíčka.




Málokdy se mi stane, že bych z fotek jednoho dne udělala dvě stránky. Tady to jinak nešlo :). Jen jsem si všimla, že kartičky od Becky Higgins používám hlavně tou ozdobnou stranou, taky to tak máte?

Mějte se krásně a užívejte si tvoření,

Ajka

4 komentáře:

  1. Krasny den! Mas to moc pekne! A tuhle kapsu uz bych zase mohla nekdy pouzit :-)
    Jinak ted spis pouzivam kartičky s hranatými rohy, ale když uz s kulatymi, tak obracene :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Péťo :). Tahle kapsa není můj favorit a většinou jí hned přeposílám dál :).

      Vymazat
  2. Krásné stránky, Áji!! Ty něžné, světlé barvy jsou prostě nej!! A ti ptáčci :-) No super :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Moni :). Na moc syté barvy nějak nejsem, ale třeba někdy se vyzvu i do nich ;). Ptáčci stránku krásně doplnili, jen je škoda, že už všichni vylétli z hnízda a nezbyl ani jeden ;).

      Vymazat