pondělí 6. června 2016

Project Life Week 45/2015

Mým dnešním zpracováním 45. týdne minulého roku jsem opět stáhla další rest, jupíííí :-)

Rozhodla jsem se použít nádherou novinkovou sadu kartiček CURRENTLY od Becky Higgins. K této sadě je i plno nádherných doplňků, ale já jsem se zatím spokojila jen a jen s karičkama. 


 
Pro tento týden jsem vlevo zvolila Project Life kapsutypu „A“ a vpravo kapsu typu „S“ (oboje Becky Higgins).  


    
Co se týká fotek, tak jsem je nijak zvlášť neupravovala, opět jsem je měla již několik týdnů (nebo i měsíců???) dopředu vytištěné. Takže jsem je jen na řezačce ořízla a přikládala do jednotlivých kapes.


Jako další jsem si ze své staré zásoby vybrala barevnou paletu inkoustů, které se objevují na kartičkách Crrently sady.


Na předem natištěnou titulní kartičku o velikosti 4x6 inch jsem pouze doplnila razítka s označením týdne a datumu (CapturedMoments – Kaisercraft).


Všechny menší fotky jsem podlepila kartičkami o velikosti 3x4 s nápisem v rámečku. Nápis jsem předem na podložce s kovovým,magnetickým pravítkem (WeR) vyřízla a fotky vlepila.
Kartička vpravo je spojení dvou Currently kartiček.








Na tyto kartičky jsem doplnila puffy (měkké) samolepky srdíček (Baxter Tinny Shapes/Studio Calico). Tyto puffy samolepky se ke Currently sadě barevně i tvarově (kolečka) skvěle hodí, takže jsem si jistá, že je opět použiji.


Opět spojení dvou Currently kartiček a podlepení fotografie.


Na tuto krásnou kartičku jsem pomocí 3D samolepek nalepila výřez z jiné kartičky a doplnila text.

Zpracování tohoto týdne se zakládá na opakování jednotlivých elementů, což mi podstatně zlehčuje celý proces a zkracuje dobu, kterou nad stahování skluzu trávím. Takže žádná věda... :-)

Přeji krásný týden,


Charlotta


2 komentáře: