pondělí 1. února 2016

PL Klub ...v dobré společnosti

Po téměř roce je to tu! Protože už Juli není taková přísavka, mohla jsem si dovolit účast na Scrapylife PL klubu a rozhodně to za to stálo. Jednak jsem neslyšela žádný křik ani pláč a dokonce jsem splnila vše, co jsem si zadala za úkol. No ale řekněme si rovnou, extra jsem si těch úkolů nenaložila :-D. Opět o nás bylo dokonale postaráno, opět jsme dostaly od hostitelky Lotky krásný dáreček a rozhodně jsme s sebou neměly nosit své peněženky, protože obchůdek na nás byl připraven "v plné polní" :-D. A jak jsme se měly?

Ráno jsem se vypravila směr centrum dění, Václavské náměstí, a po téměř deseti letech, které v Praze pobývám, jsem nasedla na opačný směr metra a nechala se s převelikým úspěchem odvézt na Skalku. Nu což, album a "pár nezbytností" přeci tolik neváží :-D. A tak se stalo, že i když jsem plánovala dorazit předčasně a Lotce drobet vypomoci, dorazila jsem na smluvenou "skoro devátou". Pokud si plánujete účast na dalším klubíku a chcete si moct vybírat (ať už z židliček a stolů nebo ze zboží :-D ) rozhodně pozor na Péťu :-D. Dorazila vzorně brzy a co já vím, kdo mi vykoupil z krámku skvostné abecedy... :-D

Chvíli po deváte jsme byly kompletní. Všech 13 kousků zaplnilo předpřipravená místečka a započala se lepírna, zdobírna, PLkárna a taky nákupárna... Největší zájem byl o novinky, které nám Lotka krásně šoupla do jedné krabičky...ano opravdu to lze označit jako "krabičku", protože jen pár věcí zbylo z bitky o únorové novinkové produkty :-D. Ale řeknu Vám, že na klub se přijít vyplatí už kvůli téhle kráse. Je obrovský rozdíl ve výběru "krášlítek" přes e-shop oproti tomu, moct si je hezky ochmatat :-) ...a my chmataly opravdu poctivě.

Ten kdo přišel poprvé, mohl se seznámit s Péťou, která od začátku roku vlastní čestné místo ve Scrapylife creative teamu a jejíž Project Life, a nejen ten, můžete sledovat na blogu každý pátek. Sobotou se Péťa "prodiářovala" a její Heidi puntík obdivovala nejedna z nás. Schválně se soustřeďte v příspěvsích na její krásný ruční font :-). Paráda Péťo.


A pozor, já píši "všech 13 kousků" a úplně bych zapomněla na Káji pupík. To víte, kapacita klubu je omezená, ale vždy se najde někdo, kdo se snaží propašovat někoho navíc :-). A když už máme Káju takhle pěkně v Coffe koutku, musím zmínit vábornou buchtu od Péti, kterou pro nás napekla a od které si pak sama sedla na druhý kraj místnosti...ona věděla proč. Po dobrotě se zaprášilo raz dva. Díky Peti, že se staráš, protože i tohle nám tu sobotu krásně zpříjemnilo!

Jakmile někomu ukážete, že umíte obejít zákony (o maximální kapacitě klubu), vsaďte se, že každý druhý to okoukne a přijde s tím samým trikem :-D. A tak se stalo, že díky Martě jsme měly pupíky na klubu hned dva a já se dostávám na rovných 15 kousků v docházce. :-) V každém případě holkám jen to nej a netřeba strachů, Lotka určitě mileráda rozšíří kapacitu pro pupíky, takže kdo ho neměl dnes...


Mezi tím patláním, lepením a tvořením jsme ale nezapomněly ani na slušné vychování a krásně jsme dopoledne "prokonverzovaly" Sonička se po celé dopoledne tak úžasně schovávala za báječně střiženou ofinu, že jsem nebyla schopna jediné ostré fotky, ale byla tam a já doufám, že příště zase bude :-).


A komu by se zdálo, že nám upadal morál, vždy se našly i poctivé pracantky, které s sebou dovezly i nejmodernější vybavení! Já jsem manuálně maličko lichá, takže obdivuji každého, kdo dokáže řezat pákovou řezačkou přesně. Jsou to řezačky jistě báječné, jsou věčné, ale mé řezání na klíně u telky to nezvládne. Takže Luci, super! 

A že PL klub je čistě jen o Project Life? Není a důkazem toho byla Janča, která se odpolednem doslova "prorozetkovala" :-). Janča už je totiž opravdový štamgast a ví, že tahat s sebou PL a dělat si iluze, že v takovém babinci toho stihnete kolik chcete...to je prostě sci-fi! Navíc když teď koukám na ty fotky, je až neskutečné, koli měla Janča místa :-). Měla větší stůl? Já snad budu přístě rozetkovat také...

Měla jsem konečně tu čest poznat známé virtuální tváře, které "potkávám" už nejeden měsíc a ne a ne se vidět "face to face". Takže dnes se to povedlo a jedním z mých úlovků byla například Barča :-), která dodělávala své PL restíky. Barča s sebou vzala i celé album a kdo neviděl, ten zaváhal. Schválně mrkněte na Barči stránky a schválně, řekly byste, že Bára fotí téměř vše mobilem? Super! Důkaz toho, že vážně netřeba mít zrcadlovku a tahat ji s sebou v kabelce na každém kroku, i když přesně to já dělám :-D.


Víte kdo má nejvíc ze všech rád zlatou? Ano Teresa Colins...a naše Evča! Už jste viděly na živo Evičky album? Okolo třetí hodiny jsem měla splněno, co jsem si zadala a tak přišla "kochaná". I na Evči album došlo, a to je vám doslova poklad. Zlato na každé straně a samé moc povedené stránky. 

Dodělávaly se i resty v albech s našimi nejmenšími prcky, takže krásné dětské fotečky byly k vidění pod rukama Andy. Nenápadně jsem nakukovala přes rameno a pokukovala po malém Honzíkovi. Přeci jen je to vrstevním mé Julinky, takže jí okukuji mužské teritirum hned ze samého začátku :-).



Ano, Lotko děkuji. Nevyhnula jsem se tomu ani já.  Byl mi uzmut aparát, aby mohla Lotka zdokumentovat i mou "po-roční" návštěvu. A co jsem stihla na klubíku už uvidíte v rámci příští Kreativní středyAmbiciózně jsem s sebou vzala celé album, ale potěšilo mě, že jsem dodělala alespoň jednu celou dvoustranu z loňského alba. Pomalu ale jistě finišuji a doufám, že na dalším PL klubu už krajně aktuální a bud s Vámi lepit současný rok!




Takhle to vypadá, že jsme jen nakupovaly a povídaly, ale vůbec ne. Někteří z nás stihly za dopoledne skoupit půl krámu, prohovořit se "sousedy" všechna společenská témata a ještě schálovat i něco dobrého :-D. A abychom nedalaly chutě hladovějící polovině skupiny, byly jsme vpuštěny do samostatné modré místnůstky a Lotko, schodly jsme s, že je báječná, a že tam by se to lepilooooo :-D.



A tady už ji máme! 
Lotka, hostitelka Scrapylife PL klubu. Takže veliký dík právě Tobě, protože moc dobře víme, že příprava bezplatného PL klubu stojí Tebe čas a kolikrát i fůru trpělivosti :-). Děkujeme, že to pro nás děláš a už teď se těšíme na další a další kluby. PL klub slaví takové roční výročí, takže tleskám za výdž a za to, jak rychle se stala z PL klubu závislost pro mnoho z nás!


A nezapomeňte, v únoru se sice neuvidíme, ale březen tu bude co bys "Project Life" řekl.







2 komentáře:

  1. Děkuji Charlottce za uspořádání "mejdánku", Míše za super reportáž a všem za milou společnost.
    Jenom takový malý dodatek, Míšo, není to jen o zlaté, ale hlavně o lesku, takže nepohrdnu ani stříbrnou, apod. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Také moc děkuju Charlottce za skvělý den a Míše za vtipnou reportáž z něj......budu se těšit zase příště, pokud to vyjde.....třeba zase i něco upeču :-D :-D

    OdpovědětVymazat