pátek 19. června 2015

Scrapylife PL Story inspirace aneb jeden páteční den ...


... blíží se konec června (už?!) a s ním i "uzávěrka" báječného tématu PL story My Day. Nevím, jak vy, ale já po zpracování zážitků a fotek jednoho jediného dne toužila už dlouho a teď nadešel ten pravý čas! A jestli ještě váháte, tak vás chci dnešním příspěvkem přesvědčit, že si "tohle" prostě nesmíte nechat ujít. Dle mého právě všednodenní fotky a zážitky povyšují PL album na zcela výjimečné! Oslavy, dovolené, výlety, to je všechno velká paráda, ale právě ty obyčejně  neobyčejné okamžiky dělají život takovým, jakým je ....

Pro záznam pátečního dne jsem zvolila čtvercovou kapsu, která patří mezi mé nejoblíbenější. A abych trochu narušila jednotvárnost, nechala jsem jednu kapsu velkou 6x6. Dobře, nechala, v podstatě jsem teď ve velkém očekávání a jen co se mi ta krásná modrá věcička s honosným názvem Photo Sleeve Fuse Tool dostane do ruky, tak se stránka definitivně zabydlí v mnou uzpůsobené kapse. Jak vám již fotografie s vyšívaným srdíčkem možná napověděla, sáhla jsem tentokrát po krásné kolekci Stitched od Amy Tangerine. A když Stitched, tak jsem si tedy "pár" stehů vyšila. Všechny čtvercové fotografie jsem vyvolala ve velikosti 3x3, některé černobíle, a opatřila je časovým údajem (vytvořeno ve Photo Editoru Zoner). Poté jsem je chronologicky srovnala do kapes a zjistila, že opět budu muset řezat a odklápět. Oříškem se ukázalo býti právě to chronologické řazení - prostě jsem si nemohla fotky a kartičky dle libosti proházet. Odklápěcí kartičky jsou všehovšudy dvě, oboje ze tří různých fotografií, a k nim i jedna vellumová, na kterou jsem vyšila již zmiňované srdíčko.


Kartičky na journaling jsou vytvořené z papírů ze sady 6x6 kolekce Stitched. Zdobila jsem pomocí propisotů a malých vystřižených nápisů z té samé kolekce. Na malých papírových sadách se mi líbí, že obsahují několik papírů s nápisy či malými kartičkami vhodnými k vystřižení a dozdobení projektu.
Vždy jsem se tvrdošíjně hlásila k ranním ptáčatům, ale od té doby, co mám děti, se ze mě stala sova. Ráda a dlouho ponocuji (kdy jindy bych taky mohla tvořit v klidu a tichu, že) a těžko přetěžko ráno vstávám. Mám to štěstí, že ráno s dětmi vstává manžel, a tak mám k dobru někdy hodinku, někdy půl. Večer jsem ho poprosila, ať mě vyfotí a ať ráno vůbec hodně fotí. Mám tedy spoustu ranních fotek dětí, jak snídají, rozhazují Lego, čtou si a jezdí s autama, zatímco maminka dohání předešlou tvořící noc ...


... po odchodu manžela do práce jsem již měla děti na povel já. A tak jsme malovali, brali lednici s jahodami útokem ..  


 ... jeli na kurz dětského tvoření a pochutnali si na obědě. Pokud se podivujete nad sedícím stylem dcery, tak vězte, že takhle sedí "velké holky" (tzn. dosáhnou nohama na zem). Černobílou fotku jsem ozdobila vellum s vykrojeným kruhem a prošitým nápisem.




Následující kartička je ozdobená vystřiženými kruhy a zeleným propisotem. Vidíte dobře, Albert si pravidelně ustýlá u maminky a tatínka v posteli. Dětská postýlka? Jako zábrana pádu vynikající ...



.. první odklápěcí kartička ....




... a následuje druhá odklápěcí kartička dokumentující náš výlet pro (další) jahody ...






Na konci dne to jsou každodenní rituály, kdy večeříme, koupeme a díváme se na pohádku. Poslední "spací" fotku jsem překryla vellum, takovou symbolickou oponou za jedním nevšedním dějstvím ...




Moc doufám, že jsem některé z vás navnadila či povzbudila a vyzkoušíte si, jak báječné je zmapovat jeden obyčejně neobyčejný den vašeho života. Nejenže si tvoření užijete, ale navíc máte šanci na parádní výhru! Velmi se na vaše projekty těšíme!


Přeji vám krásný a nevšední víkend!
Jana


7 komentářů:

  1. Nádherné (Verča S.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekuji moc, Veru, vsak tvoje stranka uz je v soutezi a je paradni!!!!

      Vymazat
  2. Krááááása! Jsi hrozně šikovná Jani, a na tu kolekci Stitched se jdu hned podívat ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekuji, Luci, a pridavam varovani, nebudes vedet, co driv, je opravdu podarena ... taky premyslim, co mi uz doslo a potrebuji dozasobit :)))

      Vymazat
  3. Jani, náádherné!! Nápadité a přitom jednoduché. Jakmile doženu resty, tak taky zkusím zaznamenat den a budu se tebou asi hooodně inspirovat :-)) Ještěže tě máme :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekuji moc, Sonicko, to by bylo super, kdybys to stihla jeste do PL story, ale chapu, ze resty jsou prednejsi! kazdopadne uzij si tvoreni!!!

      Vymazat