čtvrtek 13. listopadu 2014

Project life - WEEK 33/2014


K dnešnímu zpracování Project Life 33. týdne jsem si vybrala sadu kartiček Dear Lizzy Neapolitan Project Life® Becky Higgins.




Titulní kartičku jsem použila krásnou již předem natištěnou a jen doplnila banner, který jsem vystřihla z jiné kartičky této sady a prošila na šicím stroji - následně jsem ho pomocí nůžek zvlnila a nalepila. Dalším doplňkem je označení týdne pomocí bílého propisotu rub-on (Studio Calico) a žluté enamel samolepící srdíčko ze sady Twirly Girl (Chickaniddy Crafts) na plavkách.


Tyto předem natištěné a následně ručně upravené bannerky jsou pojícím prvkem tohoto týdne.


Dalším pojícím prvkem jsou razítka ze sady Prompts (Ali Edwards). Jako hlavní razítko jsem si z této sady vybrala slovo "currently" a u některých kartiček doplňovala i podtituly a texty "v současné době".
Na kartičce vlevo jsem mimo razítka doplnila ještě růžové enamel samolepící srdíčko ze sady Jubilee Mint (My Minds Eye).
Na kartičce vpravo je fotografie podlepená kartičkou zelenkavé barvy doplněná bannerem.


Předem natištěná kartička doplněná o banner.


Kartička o velikosti 4'x6', která představuje barevnou škálu Dear Lizzy Neapolitan Project Life® Becky Higgins kolekce na kterou jsem nalepila dvě fotografie (jedna je podlepená kartičkou žluté barvy), doplnila razítky (Prompts-Ali Edwards), zeleným enamel srdíčkem ze sady Twirly Girl (Chickaniddy Crafts). Na pravé straně je zasunutá část kartičky z téže kolekce na text.


Dvě kartičky doplněné o fotografie, text a razítka (Prompts-Ali Edwards).


Vlevo je předem natištěná kartička doplněná o banner a enamel samolepící srdíčko ze sady Jubilee Mint (My Minds Eye).
Kartičku vpravo jsem nemohla nepoužít - je krásná a jen jsem doplnila dvě razítka "life" a "story" a žluté enamel srdíčko ze sady Twirly Girl (Chickaniddy Crafts).

Výsledkem tohoto týdne je nebát se stříhat do již předem natištěných kartiček jednotlivých sad a využít jich klidně více najednou - nemá smysl nechávat si je na potom Mrkající

Máte také svůj project life či jiný papírový projekt o který se s námi chcete podělit a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz ?

Kontaktujte nás na info@scrapylife.cz


Hezký den,


    Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat