úterý 20. května 2014

Project life - WEEK 11/2014 - Stáňa

Dnes se s námi podělí Stáňa o svůj PROJECT LIFE WEEK.

K tvoření jsem se dostala asi tak před dvěma roky, kdy jsem si chtěla udělat jiné než normální svatební album, dnes když si ho prohlížím, hrozně se u něj nasměji - začátky jsou opravdu těžké, néé že bych nyní byla nějaký odborník :-), ale tenkrát jsem koupila obyčejné album s papíry a zkoušela fotky ozdobit mašličkama a knoflíčkama ze švadlenky, a díky tomu jsem objevila scrapbook, kterému jsem celým srdcem propadla, začala na něm být závislá, a krásně u něj relaxuji. Rok jsem tvořila 30 ´stránky, ale přibývalo mi čím dál více fotek syna, které jsem chtěla zpracovat, ale bohužel nezbýval čas.


Když jsem objevila Project Life, bylo to jasné, krásně to řešilo mojí situaci, a propadla jsem tomu ještě více, sice opět začátky byly těžké, zdálo se mi to najednou tak jiné, a občas se mi zasteskne po 30´ stránce a tak si nějakou pro radost udělám, ale jinak je PL moje srdcová záležitost, a hrozně se mi líbí, prohlížet si album z minulého roku, je to skvělé, člověk si připomene i ty drobné věci, na které by jinak zapomněl.



Stáni, díky moc a jako poděkování zasíláme slevu 100,- Kč do našeho e-shopu www.scrapylife.cz.

Máte také svůj project life o který se s námi chcete podělit a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz ?
Kontaktujte nás na info@scrapylife.cz

Hezký den,


     Charlotta

Foto a text: Stáňa Č.


Žádné komentáře:

Okomentovat