pondělí 28. listopadu 2022

Project life 2021 // Pár dní v listopadu

Krásné pondělní ráno! Ty barvičky venku mne trošku navnadily k tomu, abych se překonala a nalepila dvě stránky z loňského listopadu (aniž bych měla nalepeno to předtím 🙃). Navíc jsem si u Lotky objednala nádhernou podzimní kolekci do Pink Fresh. To nešlo jinak žejo. 🙂




Nedávno Lotka naskladnila nové kolekce od Pink Fresh, na které jsem netrpělivě čekala. Miluju Pink Fresh! Jedinou vadu, kterou tahle firma má ... no však víte - nedělají kartičky! 😁


Jak jsem psala v úvodu, barvy venku mne naprosto nalákaly na podzimní lepení a na stole mi ležela kolekce Good Times. To bylo znamení! Prohledala jsem tedy složku s fotkam z loňského listopadu a tři si vytiskla. Řekla jsem si, že by to chtělo změnu oproti klasickým stránkám a tak jsem si fotky vytiskla v kolečku - jedno větší a dvě menší. 

Prohledala jsem sadu papírů a nejvíc se mi hodil papír s listy. Jelikož se mi ale líbí hodně moc, nejprve jsem si z bílé čtvrtky uřízla kus ve velikosti layoutu 6x8a teprve na něj kus lístečkového papíru nalepila. Přes zbytek bílé čtvrtky a kousek lístečkového papíru jsem nalepila kus otrhaného linkovaného ... možná se budete ptát, kde jsem ho vzala, když v kolekci není. Je to pozadí od ozdob! Tenhle rycklovaný fígl, používám relativně často. 

Na navrstvené papíry jsem nalepila fotky. Pod velkou jsem zastrkala pár lístečků - ať už samolepkových a nebo puffy. Přidala jsem štítek ze samolepek a puffy ozdobu a nakonec i pár enamelek.






Druhou stránku, kterou vám dnes ukážu je kapsičková. Kartičky jsem si, jako vždycky, vyrobila sama z nařezaných papírů a nemohl tam chybět ten lístečkový! 🙂Na kartičku jsem nalepila fotku, štítek a samolepku. Vedle mi vyšla fotka do celé kapsy a na ni jsem pouze nalepila štítek a samolepku.

Z druhé strany toho lístečkového je ten krásné tmavě zelený. Na něj jsem nalepila papírový štítek, který jsem vytřihla z jednoho papíru. Pomocí puffy abecedy jsem napsala nápis, přilepila fotku a ozdobila enamelkami.






Těším se zase příště,

ahoj Bára



Žádné komentáře:

Okomentovat