pátek 19. dubna 2019

Project Life Week 13/2019 HRA NA BABU

V tomto týdnu vám Jarka v pondělí a Ajka ve středu představily naši Scrapylife kulovou akci v podobě HRA NA BABU. Je to prostě spontánní týmová akce už od základu a tak to máme rády :-) 
Jak už holky psaly, základem je stařičká, ale stále dostupná sada Project Life kartiček Strawberry Core Kit od Becky Higgins


Tyto kartičky jsem jako obvykle nakombinovala s fotkami a vložila do Project Life kapes  typu A  (Becky Higgins). 

Kartičky Strawberry Core Kit od Becky Higgins jsou ve své původní podobě s kulatými rohy, ale já jsem se tento rok rozhodla, že se pokusím mít v albu jen ostré rohy. A jde to! :-) Velkou barevnou kartičku jsem ořízla a nalepila na podkladovou z klasické bílé scrapbook čtvrtkyNa ni jsem nalepila ořez jiné s označování týdnů "13 week thirteen" z kolekce Project 52 Fresh Core Kit. Nakonec jsem doplnila vystřižené barevné kuličky (kartička Strawberry Core Kit od Becky Higgins) a puffy samolepku foťáku (Finders Keepers Puffy/Amy Tan).


Další barevné kuličky (kartička Strawberry Core Kit od Becky Higgins) jsem přidala na velké 4x6 inch kartičky. Tuto fotku jsem v Picmonkey (online foto editor) změnila na černo/bílou s barevným místem, které mě zajímá. Třída mého syna je bohužel vymalovaná sytě oranžovou a to je podle mého pro fotky šíléné :-) 
Jinak jsou to vzkazy dětí, které zanechaly pro své rodiče na třídních schůzkách a zlobte se pak na ně :-D Btw. naše dítě napsalo jen "MÍRA", jak originální.


Kombinaci vystřižených barevných kuliček (kartička Strawberry Core Kit od Becky Higgins) a puffy samolepek (Finders Keepers Puffy/Amy Tan) jsem na některých místech doplnila ještě o ABC samolepky (Mix No.2 Puffy Alpha/Pinkfresh Studio)...


... a to vše jsem opakovala a opakovala. 




Ikdyž je sada Strawberry Core Kit od Becky Higgins hodně barevná, dá se z ní vytvořit i poměrně umírněný layout. A také jsem si u zpracování této dvoustrany uvědomila, že se ráda vrátím k některým starším sadám Project Life kartiček od Becky Higgins

Příští týden se těším nejen na Kájinu HRU NA BABU.

Krásné Velikonoce,

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat