středa 27. února 2019

Scrapylife Video Tutorial - Na chalupě

Původně jsem chtěla "lepit" letošní leden, ale pak jsem si tak listovala albem 2018, ve kterém mám připravené všechny fotky na to "až bude slina" a našla jsem tento "insert" z našeho prodlouženého výletu na chalupě. Nedalo mi to a musela jsem "lepit" to. Už se moc těším, jak zase budeme na tu chalupu jezdit. Tam je prostě nejlíp!






 

Trochu narcisticky jsem použila svou kolekci Léto a Jaro, hihi. Jsem totiž trochu taková ta "kovářova kobyla" a ze svých věcí vlastně moc netvořím ...

Použila jsem kartičky v rozměru 3x4 (design A), samolepky textové i obrázkové, kartonové výřezy foťáčku, geoznačky a slova Láska. Použila jsem také papírové ozdoby slova a tvary, kterým teď hodně přicházím na chuť. Z jarní kolekce jsem použila kartonový výřez a také papírový štítek.







Zákulisní info: Na natáčení jsem použila nový foťák a málem jsem pak měla infarkt, protože jsem dobrých 45 minut nemohla ve všech těch složkách najít video záznam! Naštěstí se mi pak povedlo a tady je video :)



2 komentáře:

  1. Baru, video i stránka moc pěkné! Jsi mě navnadila, ať s tou tvou kolekcí taky něco scrapnu:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jak to, že kolekci Léto nemám, někde je chyba 😃 moc krásné Baru, úplně si mě navnadila na lepení nějakého letního nebo jarního týdne.... A s tvoji jarní kolekci už sem taky tvořila, je boží...

    OdpovědětVymazat