středa 3. ledna 2018

PLANNER 2018 - První týden v lednu

Dnes jste si měly číst o tom, jak jsem nalepila nějaký týden z roku 2017. Jenže ...


... jsem se zamilovala do těchto stickerbooků a musela jsem s nimi něco podniknout. Jelikož tu máme nový rok 2018, je jasné, že to musí být diář. Příště ukážu také použití v PLku, to je jasná :)


Co jsou stickerbooky? Jedná se o "knížku" plno všemožných samolepek, ať už na plánování (v případě Heidi Swapp), ale také na dekoraci čehokoliv. Samolepek je v balení 1 500 - 2 000! Tomu říkám slušná zásobička! Já jsem ukořistila konkrétně ty od Heidi Swapp, 1canoe2 a Shimelle. Spadeno mám také na Maggie Holmes a Jen Hadfiled.




Asi není žádné překvapení, že diář mám ten svůj. Loni jsem měla Carpe Diem, ale ve vlaku s ním nebyla vůbec snadná manipulace. Jelikož plánuji hlavně ve vlaku přestala jsem ho úplně používat, což mne mrzí, protože jsem přišla o možnost si přidávat vlastní obsah.

Tyhle samolepky pasují snad do všech možných diářů, takže hurá do nich! Hehe ...


Poslední dobou jsem si oblíbila vrstvení různých samolepek. Jelikož bylo v pravém dolním rohu místo, přesně jsem tam jeden "shluk" musela vmáčknout :)





O vzhledu stránky jsem měla jasno hned. Když jsem si poprvé prohlížela samolepky, viděla jsem kytky a bylo jasno! Glitrová abeceda přeci nemůže chybět! Když jsem článek chystala (pondělí), moc jsem nevěděla co mne po dovolené čeká a tak jsem si nechala i prázdné místo pro zápisky.






Nakonec tu mám pro vás i krátké video z plánování.


Přeji rok 2018 plný krásných momentů, které si budete moct zaznamenat.

Bára

4 komentáře: